tisdag 28 juni 2011

Knäcka ben !

Värmen är tillbaka och solen skiner och vet ni vad jag gör? Jag ligget med täcket upp över öronen och sover ! Efter jobbet var jag och mamma till kiropraktorn som knäckte mina ben. Lääskigt!
Jag fattade det som att jag har surcos eller vad fan det heter ( kanske skrev nåt helt annat där? ) och jag ska dit nästa vecka. Hon kunde inte knäcka mina fötter riktigt. Men i allafall. Troligen måste jag ha gjort nåt med nacken eller nåt som liten, jag ha sne ryggrad, mitt vänster ben är lite kortare än höger, men hon knäckte det jämnare, mina höftben är ojämna. Kul eller hur? ´Så jag råkade göra det de flesta gör efter att ha vart där. Sova. Måste dricka 2 liter vatten om dag i två dagar. Jag.Hatar.Vatten om det inte är smaksatt. Det måste vara bon aqua eller ramlösa, eller liknande.
Dessutom. Nu retar min kusin och far mig för att jag tycker en av killarna som leverar  till affärn är söt.
Har bara sagt det till mamma så hon ska minsan få höra vad jag har att säga när hon kommer hem från golfbanan med mormor, morfar och jakke.
Morrrr.

2 kommentarer:

San sa...

scolios? kan det ha varit det kiropraktorn sa? usch iaf, hoppas det blir bättre! smaksätt vattnet med citron eller nåt:)

kram på dig tjejen och jag hoppas jag hinner hem till fredag!

San sa...

jag har semester och är för tillfället hos min mor i dalarna och solar och badar, tanken var från början att vi skulle hem idag, men vi har valt att va kvar tills imorrn ev fredag, men det beror på vädret. Men vi kommer så klart och grattar dig! om inte på fredag så blir det lördag:)