fredag 10 juni 2011

slutat 9:An

Kom precis hem från avslutnings middagen , var inte med  på hela eftersom jag helt enkelt inte orkade och det blir ju inte bättre av att vara med personer som får än att må allmänt skit !  Tror heller inte att jag missar nåt direkt.
Spexet var för övrigt as bra, har nu sett tre spex och måste säga att "vårat" hade det pampigaste öppningsnummret. Skrattde grymt mycket!

Hade ju också avslutning idag, först var jag och Amanda till Studioline och vartr fixade. Vart jätte nöjd med håret. Kommer antagligen skriva med om det senare men kan berätta att jag var sjuuuk nervös när jag skulle ta emot betyget ! mina ben skakade som asplöv. Men aldrig har jag vart så glad att sluta skolan. Nu ska jag glömma allt med östervåla !
Kommer dock sakna min mentor, bästa stödet man kunnat haft !

Bilder kommer imorgon!
Åker dessutom till min mormor och morfar i
västergötland. Så kommer inte skriva förren i morgon kväll
antagligen om jag inte gör en tidsinställning ;)

Inga kommentarer: