tisdag 21 juni 2011

Shoppaholic?

Vet ni en sak ? Jag börjar bli riktigt orolig över att jag kan komma att utveckla mitt shoppande till att jag blir shoppaholic. Var in till skövde idag med, och ja,, jag kom inte hem tom hänt. Men vart sjuukt depp. Hade hittat en ursnygg jumpsuit på H&M på nätet som var slut, och jag hoppades att den skulle finnas i butik men nej. menmen. fyller snart år och kommer visst få 700 i lön så kanske blir en från cubus som var riktigt nice, men allt löser sig :)

vi fikade lite glass inne på commerc. Gröna- Äppeln sorbet, Melon och choklad. Sååå gott:D



Skjorta . 99 kr H&M


T-shirts, två för 129 kr,
obs, dem är egentligen lila men bilden vart inge bra och de ser asfula ut.
hata mobil kamera !!



Puder: 49.50 , Puderborste: 39:50  Läppglans: 29.50

Ikväll blir det att äta jordgubbar som vi köpte idag , vilket vi gjorde igår också. Gott !

 från igår ^

1 kommentar:

melinda sa...

älskar skjortan! :o