fredag 11 februari 2011

KLANNT !!! :o

Klant är vad jag är! På morgonen kommer jag som vanligt  ( när jag är hos pappa) till affären vid sju... idag efter mycket om och men med tanke på all snö som kommit och brist på plogning.. SUPER KUUUL (Y) -.-' Men Fram kom vi ! Jag skulle dessutom jobba innan jag skulle till skolan. Så vi parkerar och jag öppnar bil dörren och sätter ena foten utanför bilen för att ta väskan med gympakläder och sånt. Vad gör jag då inte? Jag glider med foten och sträcker ryggen.. Kan ärligt säga att det inte var lika kul att jobba. Det kom faktiskt tårar när jag höll på i frysrummet och höll på med kartonger,, Jag är en mes (y) märks att jag inte tränar boxning längre :( ( miss it <3 )
Men iaf. Jag bakar då lite ciabatta, balder och fyra plåtar wienerbröd , skriver en svinn lista sen skjussade min moster mig till sporthallen för första lektionen. Efter att pappa fått skriva en lapp.

På Dagens idrottslektion var det bom och typ matta (?) Jag fick dock sätta mig och cykla istället men försökte att vara med. Tycker bom är rätt kul. Svårt men kul. Kändes dock i ryggen men vill inte bli stel heller.
Känns lite bättre nu.

Fysik provet vill jag inte ens nämna. Det blir omprov på det (Y)
25 var G och jag räknade att jag fick 13 *suck*
Men aja.. Vad hade jag förväntat mig?

Resten av dagen flöt på och fick gå runt i affärn medan jag och lillebror väntade på att pappsen skulle sluta. Vart massagestolen... Yayy <3

Nu har jag lagat mat, medan pappa ha skottat... mahahaha :D
nejj men :3
Har gjort nån form av köttfärs/tacogratäng ... Får se om det går att äta ;)

Hejjdå så länge c:<3







Inga kommentarer: