lördag 26 februari 2011

Dagens planer :D

Trött , trött är vad jag är. Efter Vampire Diaries igår dischade jag och gick och lagde mig direkt !
Blir så mest nu. Lägger mig mellan nio och tio plus sitter vid datan och/eller kollar på film. Men är ju så trött hela tiden och sååå less på vintern med alla kyla. Jag vill ha sommar ! Jag vill kunna använda min skinn jacka igen...

Men i allafall.. Går dagens Vampire Diaries vad lika awsome som vanligt. Det är ju positvivt. och gillar verkligen att dem bytt tid till Fredagar. Visst man får väl slåss lite om tv:n med tanke på att det är Let´s Dance och sånt men det kan jag ta. Mycket skönare att
tänka att det är Fredag och VD, än Torsdag och VD.

Ikväll blir det i allafall bowla med affärn + mat. ( ....Mat.....)
Kommer nog bli rätt kul.. dock är man ju sämst på det men ändå!?
Kommer nog  bli kul.
Egentligen är det 18års-gräns där vi ska bowla, så jag får egentligen inte komma in med mina fjuttiga 15½....
Men eftersom jag åker med affärn, jag åker hem med dem, jag kommer inte dricka alkohol sen vet jag inte om det kan ha att göra med att jag kommer ha mina föräldrar med också?
Men skitsamma. Jag ska med iaf.

Super tränings i vaderna har man också. Jag haltar nästan mer än jag går :S
Har stretchat (stavning??? ) stortsätt hela morgonen, medan jag kollade på Vampire Diaries... Igen (a) men det släppet inte.  Så kan ju bli lite intressant hur det går ikväll och resten av dagen.  :D
Tur att man är så pass positiv som man är.... hmm...



Inga kommentarer: