tisdag 15 februari 2011

Allämnt

Var i den underbara skolan idag :D Detta var nog historiens längsta skoldag. Har vart sugen på geléhjärtan hela dagen och vart sjutktrött med huvdvärk.
Fick veta igår att jag fick VG på alla delar i det svenska nationella provet.


Idag hade vi bild första lektionen och hade läxförhör i konst historia :3  tänker inte ens säga hur det gick ;P Sen fick vi fortsätta med våra rutförstoringar -.-
är otroligt less på den nu :o
Vi fortsatte att kolla på film på svenskan. Schindlers list... stavade säkert fel men iaf. En 2:a världskrigs film. Helt och håller ur vidrig !!!
Englskan var smått jobbig för uppgiften vi gjorde.

Lunchen var rätt god , nå grekiskt köttfärsk sak med klyftpotatis och tsatsiki. Åt bara det två sista jag berättade om. Men jag vart mätt , hade sedan en halvtimmes kemi innan vi skulle på författar besök av Christina Waldén. Snacka om att hon kunde prata så det vart intressant hela klassen satt nästan bara och gapa och då är min klass otroligt snackig :D
Super bra var det !

Sen fick vi gå tillbaka till kemin och labba ;_;
Dock vart jag lite putt när min lärare inte slutade lektionen. Jag började nämligen prick två för nästa lektion, eftersom jag har b-engelska så börjar jag 20 min tidigare än dem andra grupperna. Tack och lov att min engelska lärare också var sen !

Nu sitter jag hemma, äter chips, dricker cola, chattar på msn och ska snart ta fram älskade kameran :D
Och göra mat !!

Imorgon kommer dessutom mamma hem från Thailand... :3 från 30 grader varmt till 30 grader kallt ;) om jag inte misstar mig är det 60 graders skillnad ;D
mahahaha.

Inga kommentarer: