torsdag 10 februari 2011

Before sleep

NU tänker jag säga natti natti. Är helt slut !
men kan ta och berätta om min dag innan (a)

På morgonen hade vi Nationallt prov i svenska, uppsatsen.
Jag skrev om : Ett ljus i mörkret men vart inge bra alls, men känns inte som om jag kunde ha gjort den bättre heller.
runt 20 över 10 fick man gå och jag var klar kvart i 10.. SEGT !
Så vart lite godis tuggande under den stunden.

Efter det hade vi engelska vilket var rätt skönt, vi fick jobba själva med att skriva. Kändes helt okej och till lunch var det Chilli con Carne... Det var gott tills jag fick en böna som smakade som vattnad jord >: usch. Gick till kuratorn.

Jag, Thilda och Becca fick sitta ute i korridoren under So:n och under helgen blir det att göra klart Brasilien uppsatsen (y) Vill ju höja mig till VG och så får jag helt enkelt lägga ner lite tid.
Mattesuga och den var så sjukt jobbig. Var så trött så jag vart tjurig och det började rinna tårar från ögonen eftersom ögonen var så trötta...

Sen Eftersom fick jag hämta packet ;)
Niiice :3

Nu SKA jag sova...

ps ska jobba imorgon innan skolan :D(y)
Allt för x-tra pengar ju :D

Inga kommentarer: