måndag 7 februari 2011

Hemma

Blev hemma idag med just för att vara säker på att jag mår bra och inte smittar.
Snart ska jag ringa till vårdcentralen för att ta spruta. Urrk.

Kollar just nu på film, Hook :D så gryymt bra. Ska väl snart fram och hämta lillebror från skolan ska då också passa på att köpa Tuc-kex som sussie köpte hem igår när hon kom och hämtade Tilly.
Förresten kollade vi på Disney filmen "Upp" då också. Jag är inte mycket för dem nya filmerna men den var seriöst väldigt bra :D Den kan jag rekomendera till dem som har barnahumorn kvar :3

Men iallafall. ska väl ta och borsta tänderna och ha på lite mascara så man ser någolunda pigg ut :D


Ps. Har som ni sätt gjort om min design. Ny header och så, dock är jag som vanligt inte spec. nöjd med headern men aja :D





Inga kommentarer: