torsdag 11 augusti 2011


Nu kommer jag få lida i två veckor. Var hos kiropraktorn i tisdags och nu får jag inte äta kolhydrater eller socker ( utom det  naturliga sockert i maten ). Så kommer leva på sallad och kött , böner och nötter skulle jag tro och nej. Det är inte för att jag försöker banta, jag är rädd för att jag kommer gå ner i vikt.

Hur som helst, idag jobbade jag till elva ungefär , tog bussen hem och halvsov lite och sen åkte jag till frissan och vart lika onöjd som vanligt så nu bokade jag ingen ny tid så det blir en ny frisör nästan gång. Nå tips på bra frisör i Uppsala ? :3

Till middag vart det pepparbiff med sallad ( blandsallad, nötter och salladslök ) och stekt sparris. Så grymt gott ! ( som tur är får jag äta kött, chark och mejeri produkter )

bilderna är från google

1 kommentar:

San sa...

lätt! redhed! du ska få numret av mig! kanonduktig! Jag ska skriva ner receptet på min korvsoppa och på vitkålssalladen... men får du inte äta kolhydrater så är det ingen idé att äta det närmsta två veckorna! varför ska du inte göra det förresten?