onsdag 17 augusti 2011

Då var första gymnasiedagen över ! och det var helt okej.
Först hade vi som en liten samling i entrén där rekorn och andra i personalen presenterade sig. Sen fick vi tid för att äta, hämta ipads ( vilket jag inte trodde stämnde att vi skulle få, lät lite för bra för att vara sant, men så fel jag hade ) inte förren nästan två timmar senare fick vi träffa klassen. Vi var enligt listan 10 killar och 19 tjejer. Dock var inte alla där så vissa kan ju hoppat av eller nåt. men aja. vi hade liten klassträff i ungefär två timmar och fick en liten rundvandring. Det känns bra i allafall :)
 På frdag ska vi tydligen ha nå fotbolls tunering eller nåt, och som jag fattade var det emot klasser och sånt. Kommer bli rädd om det är mot åk 2 och 3 :o 
Men i allafall vi slutade två och då passade jag på att köpa foundation eftersom jag bokstavligt talat skrapade ur flaskan !



99kr Gina. ( ser jätte skynklig ut )

eyeliner 29.90 och nagellack 39.50 kr

Fundation 155 kr..

Den här foundationen är helt grym och håller jätte bra !
rekomenderas

1 kommentar:

San sa...

Så ni har verkligen fått varsin i-pad? Att ha dom eran egen under tiden i skolan eller är den din nu? Så dy får ha den hemma med?