söndag 21 augusti 2011



Men ska nog inte göra det än eftersom jag gjorde det för precis en vecka nu :(
fast är så less på att ha brunt. aja.

vilken färg tror ni ?;)

Var grymt trött igår och därför kom det inget inlägg. Man måste ju också få vila lite c:
De här dagarna har tagit på krafterna och dessutom så jobbade jag igår förmiddag.
Mamma lät mig också fuska igår ( <3 ) hon hade köpt hem en liten choklad tårta och blåbärs soda som hon ville prova. Fick inte äta så mycket, men fy j*vlar då gott :D
nu blir det till dieten igen till på torsdag sen är jag en fri kvinna  tjej !
Nu ska jag ta nåt och äta, om det finns nåt ? och sen börja städa mitt rum ><
har tänkt göra det i två veckor men har vart för lat...
Inte bra.





Förresten, kom ihåg att ajg inte kan komma in på era bloggar eller svara i mail ! så kolla på sidorna ni kommenterad efter svar !
Lollo heter jag med en bild... vill att jag läser er blogg? Skriv den i kommentaren !
behöver massa nytt att läsa !:D



Inga kommentarer: