lördag 5 november 2011

vaknade vid två i natten av halsont sen kunde jag inte somna förren vid halv fem imorse. sjukt trött och ont i halsen. Brukar inte ha så här ont i halsen när jag är förskyld brukar vara i början av förskylningen som de gör ont, sen blir de bättre och halstabletter och te brukar hjälpa så börja överväga om de kan vara halsfluss. Vet inte om är de inte bättre om en vecka får jag väl ringa eftersom jag har symtonen. aja inget att hacka upp sig på. 


är ensam hela dagen, känns rätt tråkigt men lite små skönt. ska snart göra lite köttfärs soppa, och plocka undan på all tvätt på rummet och ta ner disk. rummet ska i förfalla för att man är sjuk. :)


nu hade jag gärna luffsat runt i en ziperall och mysiga tofflor, mysigt!


skriver senare igen fast då kommer nå roligare hoppas  jag :)

Inga kommentarer: