söndag 13 november 2011

ARRRGHH

BLIR SJUKT LACK FÖR ALL BLOGGREKLAM !!!!!!!
blir sjukt lack på att småfjortisar ( ja majoriteten är faktiskt de ) som ska hålla 
på och spamma med bloggreklam  ! usch, fatta inte intresserad.
kommentera nåt vettigt som folk faktiskt vill läsa, om de så är fjäsk.
Jag kollar verkligen inte din blogg och ännu mindre deltar in dina tävlingar om du 
ska hålla på och värva. speciellt om du inte gör de på ett snyggt sätt än att :
Hejj snygg blogg, delta i min tävling och få 800-1000 besökare puss !
palla, de är bara att skryta -.-'
jag är med i veckansblogg tävlingar om dem inte har spammat mig och om jag tycker bloggen är bra !
och de kommentarerna publiceras inte ens . 
Jag kollar ju liksom er blogg om ni skriver nåt värt att svara på. jösses.
Så hoppas att några känner sig träffade och lägger av för vet att fler som bloggar känner
samma sak.
och hoppas även att ni slutar tjata efter detta meddelande 

Puss!

överreaktion, yes men måste lätta hjärtat lite....

Inga kommentarer: