onsdag 5 oktober 2011



Tjabba tjabba !
nu orkar jag äntligen skriva ett inlägg. Haha.

Så här har min dag vart än sålänge:

Började skolan 10.20 idag och hade bara matte eftersom svenskan var inställd så slutade 11.50 efter de mötte jag mamma i uppsala och vi gick till darkwell för att boka tid men vi lyckades få en 13.40 !!! ...brukar i dem vara rätt fullbokade? men i allafall medan vi väntade i 1 ½ h timme käkade vi på kebab house och köpte lite grejer till piercingen... kompress eller vad i helsike det hetteXD

Att pierca dig gjorde inte ett dugg ont. Eller jo det kändes men jag trodde det var tången som stramade till men då hade han redan satt i smycket och när han sa att han bara skulle skruva på pärlan vart jag helt chockad...
Dessutom var han riktigt snygg ;))
Hur som helst är mycket stolt över mig själv som inte grina, fnittra eller pep till.
yay me :3





1 kommentar:

Lina sa...

kan du inte visa en bild? det blev nog super snyggt :D