lördag 22 oktober 2011

sitter och hånskrattar lite här för mig själv över kommentarer jag fått. Har sagt de förr och säger de igen. 
Anonyma kommentarer som är provocerande, anmäls 95 % av fallen.
så tänk er för vad ni skriver ;) 
Det handlar inte om att era kommentarer sårar för jag sitter bara och garvar för att ni faktiskt tror att jag bryr mig om vad ni tycker. Aja tänkte bara säga de igen :)




Men just för att jag just nu är så road tänkt jag svara på en kommentar, på mitt inlägg om fjortis bloggare. Och de är ju rätt uppenbart vad de är för kategori som skrivit den :)



Anonym sa...
du kanske inte har några tuttar att visa? ;)

Svar: Tuttar har jag, men varför ska folk se dem ? :) som jag sa, patetiskt att hålla på och flasha på sina bloggar. Min åsikt, och den står jag för. Sen har jag också sagt att alla inte är såna, de kan säkert vara jätte trevliga, men deras sätt att blogga stör mig. 
Så antagligen är denna anonyma nån som känner sig träffad och är feg och kan inte stå för sin åsikt. lol ! xD

Inga kommentarer: