onsdag 21 september 2011

Usch. hatar när man kommer efter med skolarbetet redan i början av terminen har suttit i 1½ h och bara letat efter bra källor och skrivit eller liten snutt på uppsatsen som ska in på fredag. Smart Lollo, smart (y)
blir direkt hem imorgon och fortsätta.

Hade dessutom matte prov första lektionen idag. Känns som att det gick bra... men när det känns bra går de oftast dåligt för mig :(

Vet inte hur jag kommer ha med internet i helgen som snart är tillbaka så kommer göra lite tidinställda eftersom jag ska hälsa på min pappa. Ska passa på att fixa bilder till header då också. Måste ju piffa upp bloggen lite nu tycker jag. Måste snart färga håret igen.
Det värsta med att tona håret </3

Mina uppdateringar kommer komma vid den här tiden på dygnet under vardagar eftersom jag har mina skoldagar och bussresor.


nu säger jag godnatt och ska försöka hinna skriva en snutt imorgon :)

pusseluss






Inga kommentarer: