torsdag 22 september 2011

Sitter och skriver på uppsatsen som ska in imorgon... Går inge vidare, skulle verkligen behöva power king. Fast energi dryck funkar inte på mig.

Vart dessutom smått förbannad över en sak. Jag har kännt att ångesten har börjat komma tillbaka och hela dagen idag har jag bara velat lagt mig ner på golvet eller sitta inne på toa och grina.Och tydligen får inte jag gå till skolkuratorn !
Guc är uppdelat i två delar : En kommunaldel och en Friskole del.
Kuratorn jobbar på kommunala och jag går på fristående vilket betyder att hon inte får betalt för att prata med mig... Som jag fattade det som. Men ska kolla upp saken. Vill inte göra fast igen som i 8:an och 9:an.

menmen... förövrigt har väl dagen vart bra.


ser ut som att jag blinkar men är bara kass kvalité som gör de suddigt...

Inga kommentarer: