söndag 19 februari 2012

Lite snabbt om igår

Gud så trött jag är ! 
Var inte hemma förren vid halv 1 i natt eftersom bussresan tar så lång tid!
Men jag hade det verkligen jätte trevligt och otroligt roligt jätte mycket skratt 
och jätte god mat. 
För er som kanske inte visste så var jag på middag med min med personal igår, vilket bara händer typ en
gång per år och vi åt på Peppar peppar här i Uppsala som ligger precis runt hörnet om centralstationen vid bussarna.. Mat var otroligt god och serverings personalen var väldigt trevliga och tog väl hand om oss.
Hela min dygnsrytm har blivit sabbad nu haha ;)
Var dock jätte stressigt innan vi skulle iväg eftersom jag jobbat innan hade jag inte alls lång tid hemma
att fixa mig så han knappt ta outfit eller nåt sånt :(


måste seriöst ta nya bilder på mig själv :(





Det är inte okej att kopiera och använda mina bilder. Copyright gäller

Inga kommentarer: