onsdag 13 juli 2011

Kommentar svar

Tänkte svara på en kommentar jag fått, såklart var den från anonym ;3

Anonym
-är det inte bara du själv som har valt om du ska vara dig själv eller inte? :)

Svar: Nej det är det faktiskt inte, men till viss del, självklart är det så ! Men jag har aldrig haft nåt till självförtroende eller självkänsla. Jag har vart rädd för att folk inte ska gilla mig för den jag var. Men det är även så att jag bor på ett litet ställe där alla känner alla. Jag har gått i samma skola hela livet. Man får en stämpel som är svår att bli av med. Men som sagt. Det ligger lite på min sida också men nu känner jag mer självsäker och har accepterat att ibland gör man fel och gör misstag. Så därför tycker jag att det är skönt att börja gymnasiet, en helt ny start med nya människor :)

Inga kommentarer: