onsdag 22 december 2010

Julstädning

Nu pågår det julstädning i Ärligbo, Tärnsjö... Jakke dammsuger och har hand om städningen i vardagsrummet... Mamma sköter om köket....Och jag ... Hm.... jag har ställt en blomma på köksbordet :D 
Äsch men jag leker DJ med julmusik och massa annat... Dock är jag världens musikzappare så snart får jag väl inte sköta det heller... Så då kan jag gå upp och läsa House of Night igen^_____^
Skulle inte vara helt fel det heller :)
Men äsch nu e jag elak... Lite måste man bidra med och det blir väl att jag gör en mumsig Tacogratäng , Jag vet... Väldigt juligt -.-' noot. men komemr bli så mycket vidrig julmat den senaste tiden och jag HATAR JULMAT !!!! 
Blääää >< finns vissa saker som är gott...
Kallskuret, inlagd sill och råa prinskorvar... det är det jag äter :3


Nu spelas All i Need is you med alla Idol stjärnorna :D
awsome <3


måste kolla vad jag ska ha på mig på julafton också ... :S 
JAG HAR INGA KLÄDER :(



Inga kommentarer: